سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه ای کاش مردم سخنان سحرانگیز شهدای غواص برای نجات ارزش‌ها، انقلاب و ناموس‌شان در آن شب ظلمانی که اسیر دشمن شدند را بشنوند،‌ گفت: آن‌ها با فریادهای یا حسین (ع)، جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

ای کاش مردم سخنان سحرانگیز شهدای غواص را در آن شب ظلمانی اسارت بشنوند"دخیل‌عباس زارع‌زاده‌مهریزی" سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: موادی از اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مهریز و بافق ادامه داد: برخی از مواد این قانون تصویب شد و مابقی آن به جلسه روز یکشنبه هفته آتی واگذار شد.

همچنین وی با اشاره به اعلام حضورش در میان تشییع‌کنندگان پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس اظهار کرد: احساس می‌کنم بار دیگر جبهه‌ها زنده شده و یادگاران زجرکشیده شب‌های عرفان، عشق و ایثارگری در این مکان حضور یافته‌اند، امروز استخوان‌های این شهیدان نیست که در جمع ماست، بلکه روح آن‌ها نیز در صحنه تشییع حضور دارند.

زارع‌زاده با بغضی حاکی از اندوه بیان کرد: ای کاش مردم می‌توانستند سخنان سحرانگیز این بچه‌ها برای نجات کشور، ارزش‌ها، انقلاب و ناموس‌شان در آن شب ظلمانی سخت که اسیر چنگال دشمن شدند را بشنوند که با فریادهای یا حسین (ع)، جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند. 

وی در ادامه تاکید کرد: پیکر بی‌جان این شهدا به معنای عدم حضور نیست بلکه آن‌ها شهدای شاهدی هستند که ما را نظاره می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: حضور ملت با معرفت و عزیز ایران اسلامی که در این گرمای شدید برای تشیع این عزیزان حضور یافته‌ تا عرض ارادت کنند، بسیار شوق‌انگیز است.

نماینده مهریز و بافق خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم پیام این عزیزان و شهدای گرانقدرمان را در فکر، روش‌ و منش‌های خود تاثیر دهند زیرا شهدا به خاطر جان خود را فدا کرده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار