مدیرکل طرح‌های وزارت علوم گفت: وزارت علوم از 100 میلیارد تومان که به پروژه‌های خیر ساز اختصاص دارد 50 درصد آن را تقبل می‌کند.

رخشان مهر مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم درگفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت علوم سالانه 100 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌دهد، امسال از این رقم 100 میلیارد تومان به پروژه‌های 50 درصدی اختصاص دارد.

وی در ادامه افزود: در حقیقت 50 درصد از پروژه‌های خیر ساز را وزارت علوم متقبل می‌شود و 50 درصد دیگر آن را خیرین متعهد می‌شوند.

رخشان مهر تصریح کرد: اگر این ردیف از هزینه‌ها به جا صرف شود، سقف آن سالانه افزایش خواهد یافت.

مدیر کل طرح‌های عمرانی وزارت علوم خاطر نشان کرد: این بودجه مربوط به پروژه‌های 50 درصدی است که دانشگاه‌ها 50 درصد دیگر آن را از محل درآمدهای اختصاصی خود تامین می‌کند.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت‌های خیرین افزود: در بهره گیری از ظرفیت‌ خیرین به دلیل اینکه بیش از ردیف جداگانه نداشت ناچار بودیم از ردیف در آمد اختصاصی دانشگاه‌ها خیرین را حمایت کنیم.

رخشان مهر در پایان عنوان کرد: سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان در پروژه‌های خیر ساز توزیع شد که البته رقم کفاف تعهد 50 درصدی وزارت خانه را نمی‌داد و محدودیتی را در خصوص پروژه‌های دانشگاه‌ها داشتیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار