تفاهمنامه همکاری مرکزمطالعات شورای آبادان با پژوهشگاه اصفهان منعقدشد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در راستای همکاری مشترک به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی و پژوهشی، تفاهمنامه ای بین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان و پژوهشگاه شاخص پژوه شهر اصفهان منعقد شد.

خلیل جنامی افزود: پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان یکی از معتبرترین پژوهشگاه های کشور بوده و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و همچنین پژوهشگاهی رسمی است.

وی گفت:هدف از این تفاهمنامه ایجاد همکاری مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی و آموزشی با استفاده از کلیه امکانات طرفین اعم از توانمندی های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه تخصص امور آزمایشگاهی و کارگاهی به منظور رفع نیازهای آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی است.

گفتنی است:برگزاری کنفرانس، همایش ها، کارگاه ها، نشست های مشترک علمی و دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت در موضوعات مرتبط، از موضوعاتی است که در تفاهمنامه همکاری مشترک بین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان و پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان منعقد شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.