رئیس شورای شهر تهران گفت:‌شهردرای طی مدت دو هفته گزارش شرکت‌های ادغام شده را به شورا ارائه دهد.

شهرداری گزارش شرکت‌های ادغام شده را به مدت دو هفته ارائه کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای شهردار در حاشیه جلسه علنی شورا و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز از شهدای غواص دست بسته یاد شد که امروز (سه شنبه)نیز مراسم تشییع آن‌ها برگزار می‌شود و از مردم دعوت می‌کنیم تا در مراسم تشییع حضور فعالی داشته باشند.

وی افزود:مبحث اصلی دستور جلسه امروز، ادغام و انحلال شرکت‌های شهرداری بود که در سال 87 کلید خورد و حدود 100 شرکت در شهرداری تهران به 30 سازمان رسید که در بخش‌های مختلف ادغام صورت گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در سال 89 چند شرکت باید در سازمان‌ فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادغام می‌شدند که خانه شهریاران جوان نیز یکی از آن‌ها بود اما این ادغام صورت نگرفت و در حال حاضر شهرداری تهران لایحه‌ای را آورده که خانه شهریاران جوان زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهر تهران برود که مسئله مورد اصلی این است که در این مدت چرا علی رغم مصوبه شورا ادغامی صورت نگرفته است.

چمران تاکید کرد: به شهرداری دو هفته فرصت داده شده که گزارش شرکت‌های ادغام شده را ارائه کند.

وی افزود: میدان هرندی بر اساس مصوبه شورای شهر به رجب علی خیاط تغییر نام پیدا کرد.

چمران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اقدامات هتل فرشته تصریح کرد: این هتل پروژه دانشگاهی من بوده و خیابان 5 متری که در اخبار منعکس شده، دسترسی فرعی این هتل است و دسترسی اصلی هتل فرشته، در خیابانی عریض و پهن است.

وی ادامه داد: این پروژه در سال 85 کلید خورد و صاحب این پروژه که قصد داشت ساختمانی مسکونی در آنجا احداث کند، بنا بر پیشنهاد به هتل تغییر داد که با توجه به کمبود هتل در تهران، کاربری مسکونی را به هتل تغییر دهد.

چمران در پایان گفت: اطلاعاتی بر اساس دانسته‌های قدیمی خود ارائه کردم و قاطعانه در مورد این مسئله نظری نمی‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار