مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان از استقرار ۳ گروه استهلال ماه رمضان در ارتفاعات استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: این گروه‌ها از عصر روز سه‌شنبه در مکان‌های پیش‌بینی شده مستقر شده و به احتمال زیاد در غروب روز چهارشنبه،۲۷ خرداد هلال ماه مبارک رمضان قابل رویت خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به این‌که در رؤیت هلال ماه دو نوع رؤیت وجود دارد، اظهار کرد: یکی رؤیت هلال در روز که مقارن با ظهر و زمانی است که خورشید در آسمان قرار دارد و دیگری رؤیت هلال ماه در موقع شب است که به احتمال زیاد در غروب روز چهارشنبه،27 خرداد هلال ماه مبارک رمضان قابل رویت خواهد بود.

وی از استقرار 3 گروه چهار و پنج نفره استهلال ماه رمضان در ارتفاعات زنجان خبر داد و گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته یک گروه در محیط ‌بانی دشت سهرین مستقر خواهد شد که بهترین مکان در استان برای رویت هلال ماه مبارک رمضان است.
گروه دوم به ارتفاعات گاوازنگ اعزام شده و گروه سوم در دانشگاه علوم پایه استقرار خواهند یافت.

مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های استهلال ماه مبارک رمضان از روز شنبه 23 خرداد کار خود را در ارتفاعات زنجان آغاز کرده و مشغول آماده‌سازی بستر مناسب برای رویت ماه رمضان هستند،عنوان کرد:اعضای این گروه‌ها بیش از ده سال است که به این حرفه مشغول بوده و در دوره‌های مختلف آموزشی در بیت مقام معظم رهبری حضور یافته‌اند.

 گروه‌های رصدی در ارتفاعات زنجان با  برخورداری  از امکانات کامل فنی از عصر روز سه‌شنبه،26 خرداد در مکان‌های پیش‌بینی شده مستقر می‌شوند.



انتهای پیام/گ
برچسب ها: گروه ، استهلال ، ماه ، رمضان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.