مربی تیم ملی روئینگ بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: بدرقه وزیر علوم از ورزشکاران یونیورسیاد زودتر از موعد مقرر انجام شد و احساس مسئولیت وی نسبت به این مساله قابل تقدیر است.

فرزام: احساس مسئولیت وزیر علوم نسبت یونیورسایدی‎ها قابل تقدیر استافشین فرزام، در گفتگو با حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در هفته سوم اردوی میانه هستیم و تا 4 تیر ماه به تهران باز می‌گردیم تا تمرینات سرعتی و لاین را در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم.
 
وی افزود: در میانه تمرینات مسافت پاروزنی بانوان قایقران افزایش یافته است و میزبانی هیات قایقرانی میانه از لحاظ تغذیه و اسکان بسیار خوب است.
 
فرزام در ادامه به بدرقه وزیر علوم از قایقران یونیورسیاد اشاره کرد و بیان داشت: بدرقه وزیر علوم از ورزشکاران یونیورسیاد زودتر از موعد مقرر انجام شد و احساس مسئولیت وی نسبت به این مساله قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات یونیورسیاد 4 نفر از بانوان پاروزن در ماده‌های یک نفره سبک وزن دو نفره سبک وزن حضور خواهند داشت.
 
مربی تیم ملی روئینگ بانوان فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: بانوان منتخب نازنین ملائی در یک نفره سبک وزن،  مهسا جاور در یک نفره سبک وزن و نازنین رحمانی و حمیرا برزه‌گر در 2 نفره سبک وزن شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار