فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از انهدام 21 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال در استان خبرداد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان؛ سردار مهدیان نسب در جمع خبرنگارا ن استان گفت: از این باندها 360 کیلو گرم مواد مخدر که بیشتر آنها مواد مخدر صنعتی شیشه وهروئین بوده اند کشف شده است.

وی با اشاره به کنترل 118 محور مواصلاتی بین استانی ، شهری و روستایی در استان افزود: بیشتر این باند های قاچاق مواد مخدر در بازرسی هایی که در این محور ها انجام شده است بدست آمده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از دستگیری 2 هزار و 146 قاچاقچی مواد مخدر در این مدت خبر داد واظهار داشت: 2 هزار و 43 عملیات امسال در استان در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام داده ایم و در پلیس امنیت عمومی هم 13 باند فساد در استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به افزایش انهدام و جمع آوری ریسورماهواره در استان گفت:  فوت شدگان استان همدان امسال در جاده ها 23 درصد کاهش یافته اند.

وی با بیان اینکه در حوزه پلیس راهور و فرهنگ ترافیک امسال آموزش برای 13 هزار نفر را برگزار کرده ایم  افزود: 4 هزار و 200 خودرو و موتور سوار مزاحم درشهر ها و جاده های استان را امسال متوقف کرده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان  باتاکید بر اینکه در کشف قاچاق کالا امسال 19 درصد افزایش داشته ایم  اظهار داشت: 24 میلیارد و 580 میلیون تومان امسال کالای قاچاق کشف و به گمرک تحویل داده ایم.

سردار مهدیان نسب از کاهش 23 درصدی وقوع سرقت های استان از ابتدای امسال خبرداد و ابراز داشت: کل سرقت های اتفاق افتاده امسال در استان 78 مورد بوده است.

وی از دستگیری 310  سارق باندی هم در 8 باند مهم سرقت خبر داد و گفت: این باند ها متلاشی و اعضای آنها دستگیر شده اند.

وی اظهار داشت: در پلیس فتا هم 8 مورد سایت و وبلاگ و صفحات دارای محتویات مجرمانه و کلاهبرداری شناسایی شده اند که در این مورد 21 نفر دستگیر شده اند ودر  شناسایی این سایت ها 33 درصد افزایش در مقایسه با پارسال داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: امسال 381  طرح محلی، محوری و موضوعی را امسال اجراکردیم تا کاهش حوادث ، تخلفات و جرایم اجتماعی داشته باشیم.

سردار مهدیان نسب گفت:پارسال در جذب سرمایه های اجتماعی بین ایستان های برتر کشور بودیم و شاخص امنیت در استان افزایش یافته و شاخص های جرم و جنایت در استان کاهش یافته است.  

وی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در استان در 3 کلانتری استان پرونده های را به صورت الکترنیکی پیگیری می شود و در صورت موفق بودن این طرح آزمایشی این طرح در سایر کلانتری های استان اجرا خواهد شد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.