استاندار سیستان و بلوچستان؛

سیستان و بلوچستان آغاز خوبی برای حضور بانوان در عرصه های مدیریتی رقم زد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان آغاز خوبی برای حضور بانوان در عرصه مدیریتی فراهم شده که بانوان باید از این فرصت برای ایفای نقش فعال در همه حوزه ها استفاده کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زاهدان.، علی اوسط هاشمی در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: باید رسوبات فکری که مانع پذیرش نقش زنان در حوزه مدیریت‌ها است از بین ببریم و همراهی و تعامل برای نقش‌پذیری زنان در لایه‌های مختلف جامعه را گسترش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه معاونت رئیس جمهور هم در این دیدار گفت: پروژه‌های دستگاهی امور زنان در سیستان و بلوچستان در زمینه افزایش پوشش تحصیلی دختران، آسیب‌شناسی روانی اجتماعی دختران دانش‌آموز دوره متوسطه و بهبود وضعیت آموزشی، بهداشتی دانش‌آموزان مناطق محروم، تقویت شیوه‌های ارتباطی دانش‌آموزان، اولیا، مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی هستند.

اطهره نژادی افزود: آموزش سامان‌دهی زنان تسهیل‌گر روستایی و عشایر، توسعه صندوق‌های اعتباری خرد، آموزش مشاوره قالی‌بافان و روستائیان در قالب تولیدات استاندارد از جمله پروژه‌هایی است که معاونت امور زنان با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سیستان و بلوچستان در حال اجرا دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.