طرح های عمرانی و اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اردبیل به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ تولید شمش و قطعات فولادی در کارخانه تولید فولاد سپهر سبلان ، تولید سرم های تزریقی در شرکت آرتا سرم ، تولید انواع آبمیوه از کنستانتره در شرکت شمیم شفت نوش و تولید کود شیمیایی در کارخانه زردکوه اردبیل که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز به طور رسمی افتتاح شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این مراسم گفت: حجم مشارکت های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در طرح های توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم کشور تاکنون به 31 هزار میلیارد و 860 میلیون ریال رسیده است.

محمد مخبر افزود: بنیاد برکت تاکنون در 209 طرح اقتصادی مشارکت داشته که 131 طرح در حال اجرا است و 78 طرح نیز پایان یافته و از آنها خروج کرده است.

وی گفت: راه اندازی این طرح های توانمدسازی اقتصادی که از طریق مشارکت بنیاد برکت با بخش خصوصی حاصل می شود منجر به کار آفرینی برای 135 هزار نفر در مناطق کمتر توسعه یافته کشور خواهد شد.

بنیاد برکت که از آذر ماه 86 با پیگیری رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با هدف شناسایی فرصت های بخش خصوصی به عنوان موتور توانمندسازی اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور تاسیس شده است.

این ستاد در راه اندازی طرح های عمرانی ، زیربنایی و اقتصادی، مدرسه سازی و تاسیس و توسعه پروژه های اقتصادی در بخش های کشاورزی و صنعتی نیز به گونه ای عمل می کند که این پروژه ها تاثیر کلی بر توسعه اقتصادی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، افزایش فرصت های شغلی ، توسعه کار آفرینی ، فقر زدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی داشته باشند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.