مدیر عامل نفت تهران در خصوص شایعه معاوضه منصوریان با سه بازیکن استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد و چنین درخواستی را به باشگاه استقلال ارائه نکردیم.

قنبرزاده: معاوضه منصوریان با سه بازیکن استقلال صحت ندارد/ مذاکره‌ای با مدیر برنامه‌ پادوانی خواهم داشت منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هیات مدیره نفت تهران با درخواست باشگاه استقلال مبنی بر انتقال منصوریان به این تیم مخالفت کرد و بر این اساس منصوریان فصل بعد هم سرمربی تیم نفت تهران است.

قنبرزاده درباره مذاکره منصوریان با وزیر نفت برای حضور در باشگاه  استقلال بیان کرد: باشگاه نفت تهران هیات مدیره مستقلی دارد که تصمیمات لازم را در مسائل باشگاه اتخاذ می‌کند .

بر این اساس موضوع مذاکره منصوریان با وزیر نفت صحت ندارد همچنین باشگاه نفت تهران اصولی دارد که بر اساس آن کارهایش را انجام می‌دهد.

وی درباره مذاکره پنهانی باشگاه تراکتور سازی با منصوریان تصریح کرد: این موضوع گمانه زنی رسانه‌ها است و همچنین مذاکره با بازیکن و مربی در فصل نقل و انتقالات یک امری عادی و طبیعی است .

وی در مورد لیست مازاد و خرید تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: منصوریان لیست مازاد و خرید بازیکنان را به آل اسحاق دبیر کمیته  نقل و انتقالات داده است و بر این اساس آل اسحاق اطلاعات لازم را در این زمینه دارد .

قنبرزاده بیان کرد: دگمی بازیکن هلندی تاکنون به طور قطعی از تیم نفت تهران جدا شد ویکروم هم مصدوم است و بعد از تیم پزشکی در مورد این بازیکن تصمیم می گیرم  همچنین مذاکره‌ای با مدیر برنامه یادوانی فردا خواهم داشت تا وضعیت این بازیکن برزیلی مشخص شود.

 وی در مورد تعدادی از بازیکنان مطرح نفت تهران از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند، عنوان کرد: این موضوع در فصل نقل و انتقالات یک امر طبیعی است به هرحلا ما تمام سعی مان را می‌کنیم که شالکه اصلی مان را حفظ و چند بازیکن هم برای تقویت تیم جذب کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات تیم از چهار تیر ماه آغاز می‌شود و منصوریان هم قرار است برنامه اردویی تیم را به ما بدهند تا در مورد تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار