المیادین از ورود هیئت اعزامی صنعا برای مذاکرات صلح یمن به ژنو خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد یک منبع موثق در گفتگو با این شبکه اعلام کرد هیئت اعزامی صنعا متشکل از نمایندگان انصارالله و تعدادی دیگر از احزاب مخالف تجاوز عربستان، وارد ژنو شده اند.

پیشتر رسانه ها از تأخیر ورود هیئت اعزامی صنعا برای مذاکرات صلح به ژنو خبر داده بودند.

از سوی دیگر و همزمان با مذاکرات صلح یمن، جنگنده های سعودی مناطق مختلفی از این کشور را بمباران کردند. شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از برخی منابع گزارش داد جنگنده های عربستان پایگاه های انصارالله را در استان مأرب بمباران کردند. این منابع اعلام کردند جنگنده های ائتلاف 7 بار منطقه جفینه در غرب استان مأرب را هدف حملات خود قرار دادند.
همچنین شبکه اسکای نیوز عربی مدعی شد نیروهای هوادار منصور هادی توانستند مقر حزب کنگره ملی یمن در تعز را که به عنوان مرکز نظامی نیروهای انصارالله و هواداران رئیس جمهور سابق یمن بکار گرفته می شد تصرف کنند.   

در خبر دیگری از یمن، "محمد عبدالسلام،" سخنگوی جنبش انصارالله  اعلام کرد درخواست عقب نشینی از شهرهای یمن غیر منطقی است. سخنان وی پاسخی به درخواست بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل است که خواهان عقب نشینی شبه نظامیان مسلح از شهرهای یمن شده بود. همچنین ریاض یاسین، وزیر خارجه دولت فراری یمن در ژنو مدعی شد به رسیدن به یک راه حل با نیروهای انصارالله خوشبین نیست و آنها به هیچ آتش بسی پایبند نخواهند بود. وی همچنین در ادامه ادعاهای خود گفت هیئت اعزامی صنعا بیش از 25 نفر است که برای ایجاد بلوا به ژنو می آیند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار