معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از تکمیل پایانه جوانمرد قصاب و افزایش 900 فضای پارک جدید خودرو در منطقه 20 خبر داد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پیشرفت اجرایی این طرح بیش از 50 درصد بوده و در حال توسعه است، اظهار کرد: طرح احداث پایانه جوانمرد قصاب در زمینی به مساحت 6 هکتار و در قالب دو فاز در حال اجراست که فاز اول آن 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول 11 خط اتوبوس و تاکسی‌رانی در پایان استقرار خواهند یافت، گفت: 7 خط اتوبوس‌رانی و 4 خط تاکسی‌رانی در پایانه استقرار خواهند یافت که این امر موجب سهولت شهروندان در امر تردد و همچنین کاهش ترافیک خیابان‌های مجاور مترو می‌شود.

وی افزود: در فاز دوم این طرح نیز توسعه فضای پارکینگ و پارک‌سوار خودرو در دستور کار شهردار قرار دارد که بر همین اساس با تکمیل فاز دوم این پایانه بیش از 900 فضای پارکینگ جدید تا پایان سال جاری به ظرفیت منطقه افزوده خواهد شد.

اسفراینی‌نژاد خاطرنشان کرد: عمده شهروندانی که از ایستگاه مترو جوانمرد قصاب استفاده می‌کنند از مناطق اطراف شهر ری به ویژه قرچک ورامین هستند که به این ایستگاه مراجعه می‌کنند.

وی افزود: ایجاد 900 فضای پارک خودرو جدید باعث می‌شود تا حجم عظیمی از خودروهای این شهروندان ساماندهی شده و از کنار خیابان‌ها به پارکینگ خودرو منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار