بازیکن دسته برتری تنیس روی میز کشورمان گفت: از سرپرست فدراسیون درخواست کردم تا شانسی به من بدهند و بتوانم در انتخابی‌های تیم ملی شرکت کنم.

خواهش کردم به من شانس دوباره بدهند/حواشی مسابقات دسته برتر از خستگی بودحمید رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایرحوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛درباره چگونگی اضافه  شدن خود در جمع بازیکنان دسته یکی اظهار کرد: سال گذشته، عملکرد قابل قبولی نداشتم و متاسفانه به دسته دو سقوط کردم، اما امسال دوباره تمریناتم را ادامه دادم و فکر کردم می‌توانم مانند گذشته باشم به همین دلیل از احمد سعادتمند درخواست کردم تا شانس مجددی به من بدهد و بتوانم برای پوشیدن لباس تیم ملی تلاش کنم که وی پذیرفت و من در دسته یک مسابقه دادم.
 
وی ادامه داد: در دسته یک موفق شدم به مقام قهرمانی دست یابم  و از همین جهت به دسته برتر صعود کردم. در مسابقات دسته برتر که مرحله نخست انتخابی تیم ملی بود هم توانستم در جمع 8 نفری باشم که به مرحله نهایی می‌رسد.
 
**حاشیه خاصی در دسته برتر رخ نداد
 
 طاهر خانی اعلام کرد: رقابت‌های دسته برتر با فاصله زمانی اندکی نسبت به مسابقات باشگاهی و دسته یک برگزار شد و بچه‌ها خسته‌ بودند، هیچ حاشیه خاصی به نظر من در این مسابقات رخ نداد، فقط یکی دو اتفاق کوچک پیش آمد که آن هم فکر می‌کنم دلیل اصلی‌اش خستگی بیش از حد بازیکنان بود.
 
وی خاطر نشان کرد: خدا را شکر با وجود تعداد بازی‌هایی زیاد، بدن من آماده بود و شرایط خوبی داشتم و فکر می کنم تا اینجا توانستم خود را بار دیگر ثابت کنم.
 
**دانشگاه آزاد، وعده‌هایش را عملی کرد
 ملی پوش سابق تنیس روی میز ایران درباره رقابت‌های لیگ  اذعان داشت: من در نیم فصل اول با نفت آبادان قرارداد بستم، اما به واسطه بازی‌های خوبی که در این تیم داشتم، دانشگاه آزاد رایزنی‌هایی را با من انجام داد و در نیم فصل دوم به این تیم  پیوستم و موفق شدیم به مقام قهرمانی دست یابیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا وعده پاداش‌های قهرمانی دانشگاه آزاد محقق شد یا خیر، تاکید کرد: بله؛ دانشگاه آزاد وعده‌های خود را عملی کرد و ما پاداش‌هایمان را دیرافت کرده‌ایم.
 
**مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حساسیت بالایی دارد
 طاهرخانی در خصوص رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و این که فکرمی‌کند چه نتیجه ای بگیرد،خاطرنشان کرد: رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی با حضور 8 بازیکن برتر ایران برگزار می‌شود، در نتیجه از حساسیت بالایی برخوردار است، در این رقابت‌ها کسی برنده خواهد بود که بتواند استرس خود را به خوبی کنترل کند و از نظر روحی آماده باشد، من هم شرایط بدی ندارم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و امیدوارم بتوانم عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار