مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از ادامه روند بیمه شدن ایرانیان خبر داد و گفت: امسال هم به دنبال شناسایی افرادی هستیم که بیمه نبوده و در خواست بیمه هم نداده‌اند.

مهدی قنادی مدیر کل بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص ادامه روند بیمه شدن ایرانیان گفت: در سال گذشته، سامانه امید با هدف ثبت‌نام از کلیه اقشار بدون بیمه راه‌اندازی شد که طی‌ آن 10 میلیون نفر ثبت‌نام کردند و سازمان بیمه پس از پردازش اطلاعات ثبت‌نام شدگان، به بیش از 9 میلیون نفر دفتر‌چه بیمه سلامت ایرانیان اعطا کرد.

وی گفت: افرادی‌که از دفترچه بیمه سلامت ایرانیان استفاده می‌کنند در سراسر کشور از خدماتی که تحت پوشش این بیمه قرار دارد. به‌صورت رایگان برخوردار می‌شوند.

قنادی از برنامه‌های امسال بیمه گفت: هنوز تعداد زیادی از ایرانیان هستند که بیمه سلامت با شهرداری و بهزیستی دارند، به دنبال شناسایی این افراد هستیم تا این گروه را هم تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام گرفته، ابلاغ بسته یکسان بیمه خدمات پایه‌ای است که در این راستا در حال تکمیل بیمه‌ها و یکسان سازی خدمات بیمه‌ای، هستیم.

قنادی در خصوص قیمت گذاری خدمات در راستای یکسان سازی خدمات بیمه‌ای، گفت: قرار است بیمه‌های تجاری، تحت تولی گری بیمه سلامت قرار گیرند و از آنجایی که مسئول قیمت گذاری سازمان مرکزی بیمه است، راهکار‌های قانونی برای این قیمت گذاری ها انجام گرفته است که در صورت توافقات، این اقدام مهم به سر‌انجام خواهد‌رسید.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار