مشاور نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران گفت: کارگروه تدوین نقش تبلیغات روانی‌ در دفاع مقدس در کشور فعال شده و انتظار داریم در استانها نیز این کارگروه ها با جدیت فعال شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ سردار محمد علی آسوری، امروز در گرهمایی پیشکسوتان تبلیغات و عملیات روانی در دوران دفاع مقدس در تبریز خواستار پیشگامی پیشکسوتان فرهنگی دوران دفاع مقدس در مستندسازی تبلیغات روانی هشت سال دفاع مقدس شد.

مشاور نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران با اشاره به عناوین کارگروه تدوین نقش تبلیغات روانی‌ در دفاع مقدس اظهار کرد: کارگروههای متعددی در کشور در این راستا فعال شده‎اند و برنامه‎های مستندسازی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تعیین دبیری برای هر استان در این کارگروه ضروری است و کارگروهی 12 نفره نیز در زمینه تبلیغات و عملیات روانی باید مشخص شود.

 وی خواستار استمرار در برنامه‎های کارگروه تبلیغاتی دفاع مقدس شد و عنوان کرد: بایستی جلسات هفتگی در این مورد برگزار و به محورهای توسعه توجه بیشتری شود.

مسئول کارگروه تدوین نقش تبلیغات وعملیات روانی‌ در دفاع مقدس بر حضور رسانه ها در زمینه انعکاس تبلیغات دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حضور فعال صدا و سیما برای افزایش تبلیغات در این محور مهم میتواند موثر باشد .

مشاور مقام معظم رهبری در سپاه بیان کرد: انعکاس مسائل تبلیغاتی دفاع مقدس 25 سال مورد غفلت واقع شده و باید در این موضوع مهم کوشا و فعال وارد شویم.

حجت الاسلام عباسپور، نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی نیز دراین نشست خواستار پرهیز از تکرار درزمینه برنامه های تبلیغی و فرهنگی دفاع مقدس شد و گفت: اقدامات خوبی در گذشته انجام شده که می توان از این تجربیات در زمینه تبلیغات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تبلیغات فرهنگی دفاع مقدس باید در جامعه امروزی ما نیز منعکس شود ، گفت: امروز نیز باید بتوانیم نقش تبلیغات را در جامعه فرهنگی خود مورد استفاده قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر اسلامی با بیان اینکه ذخایر خوبی درزمینه اقدامات فرهنگی دفاع مقدس وجود دارد، گفت: این ذخایر در قالب لوح های فشرده میان فعالان این محور مهم توزیع شود تا پیش زمینه ای برای اقدامات مهم در آینده  فراهم گردد.

علی قادری، جانشین فرمانده لشکر عاشورا نیز در این نشست با اشاره به حضور یادگاران فرهنگی دفاع مقدس در این گردهمایی بیان کرد: از نظرات تخصصی شرکت کنندگان نیز در زمینه برنامه های تبلیغاتی استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ظرفیت و پتانسیل آذربایجان شرقی در زمینه تبلیغات دفاع مقدس ظرفیت بالایی است و می توان از این ظرفیت در راستای انعکاس موضوعات فرهنگی و تبلیغاتی استفاده کرد.

انتهای پیام/د 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.