معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین، از اجرای طرح ملی همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، درگاهی با اشاره به اجرای طرح همای رحمت ماه مبارک رمضان در استان قزوین، افزود: در این طرح پنج هزار سبد غذایی هر یک به ارزش یک میلیون ریال در بین نیازمندان و افراد کم برخوردار جامعه توزیع می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین،کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، همدلی و همدردی با خانواده های نیازمند، بهره‌مندی از توان توانمندان در دستگیری از نیازمندان و ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران جامعه در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی اهدای مواد غذایی مانند برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، خرما، سویا، ماکارونی، چای، لبنیات، کنسروهای مواد غذایی و محصولات پروتیینی را از جمله راه های مشارکت مردم و خیرین در این طرح ذکر کرد و گفت: خیرین می‌توانند این اقلام را به خانه‌های داوطلبی هلال احمر در شعب مختلف این جمعیت تحویل دهند.

درگاهی اضافه کرد: مردم نوعدوست استان قزوین می‌توانند برای مشارکت در این طرح وجوهات نقدی خود را برای کمک به نیازمندان و افراد محروم و کم برخوردار جامعه به حساب شماره ۴۸۰۴۹۰۰۰۳۰ نزد بانک ملت با کد شناسه ۳۷۰۰۰۸۰۴۱۷۲به نام جمعیت هلال احمر استان قزوین واریز کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اجرا ، طرح ، همای ، رحمت ، ماه ، رمضان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.