مرحله دوم طرح تخصیص سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل باری و مسافری از یکم تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران بندرعباس مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای بعد از این به دو صورت پایه و پیمایش اختصاص می یابد.

مجرد افزود: در سهمیه پایه مقداری سوخت در کارت سوخت رانندگان بصورت ماهانه شارژ می شود و در بخش پیمایش، سهمیه بر اساس اطلاعات جا به جایی مانند بارنامه و صورت وضعیت تعیین می شود.

وی اطلاعات مورد نیاز برای تعیین سهمیه سوخت برحسب پیمایش را از طریق تعیین مبدأ – مقصد، احراز بارنامه، بروز رسانی اطلاعات کارت هوشمند، پلاک خودرو و شماره تلفن رانندگان در سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان گفت: رانندگان و شرکت هایی که تاکنون اطلاعات خود را بروز رسانی نکرده اند قبل از اجرای مرحله دوم می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

مجرد افزود: رانندگان برون شهری می توانند با ارسال شماره کارت هوشمند خود به سامانه پیامکی ۶۰۴۰۱۴۱۱ و شماره گیری از طریق # ۱۴۱ * ۶۰۴۰ * اطلاعات مربوط به میزان پیمایش خود را دریافت کنند.

وی گفت: در مرحله نخست این طرح در اردیبهشت امسال اطلاعات مورد نیاز شرکت های حمل و نقل باری و مسافری و همچنین رانندگان جمع آوری شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.