دبیر کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: زمان مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری تریال به تعویق افتاد تا رکابزنان زمان بیشتری برای تمرین داشته باشند.

مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه‌سواری به تعویق افتاد
نوروزیان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اذعان داشت: در جلسه‎ای که با فدارسیون دوچرخه‌سواری و سازمان لیگ داشتیم، مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری به تعویق افتاد چون دوچرخه‌‌سواران رشته تریال احتیاج به تمرین بیشتری داشتند.

وی تصریح کرد: زمان این مسابقه به اواخر مرداد ماه تمدید شد که بعد از آن انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی را خواهیم داشت سپس مرحله اول مسابقه لیگ تریال برگزار می‌شود.

نوروزیان در ادامه اظهار داشت: این زمان تعیین شده آمادگی دوچرخه‌سواران را برای مسابقات آسیایی بیشتر خواهد کرد.

وی در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده افزود: تعداد تیم‌ها هنوز مشخص نیست و از طرفی رکابزنان به آن استقلال نرسیدند که بخواهند تیم تشکیل بدهند اما به تازگی تیم نیروی هوایی را در رشته تریال متشکل از 5 رکابزن با 2  دوچرخه مدل 26 و 2 دوچرخه مدل 20 تشکیل شده است.

** ایران میزبان مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری تریال خواهد بود
نوروزیان در ادامه بیان داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در پارک آب و آتش به میزبانی تهران برگزار می‌شود، اما هنوز هم حامی مالی نداریم.

وی افزود: مسابقات آسیایی در شهریور ماه با 4 تیم خارجی و 10 دوچرخه‌سوار ایرانی برگزار می‌شود.

نوروزیان در خصوص مسابقات پاستریال بیان داشت: مسابقات پاستریال در دومین مرحله در قزوین برگزار شد و به دنبال میزبان برای برگزرای مراحل دیگر این مسابقات هستیم.

نوروزیان در خصوص حضور تیم‌های خارجی در مسابقات آسیایی در ایران تأکید داشت: حضور تیم‌های خارجی و تطبیق داوری‌ها، کمک زیادی به آموزش رکابزنان در زمینه تکنیک‌ها و تجربیات خواهد کرد اما بیشتر آسیایی‌ها رقبتی برای شرکت در مسابقات آسیایی ندارند چون فاقد تیم قوی در دوچرخه‌سواری هستند و با توجه به اینکه رشته تریال المپیکی نیست بهای کمتری به آن می‌دهند به همین منظور در تلاشیم تا با برگزاری مسابقات، این رشته رسمیت بیشتری پیدا کند.اگرچه تیم دوچرخه‌سواری ایران را اروپایی‌ها کاملا می‌شناسند و رسمیت خود را در میان رکابزنان اروپایی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار