ساری ؛

آغاز طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در ساری

طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در ساری آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان ساری خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد تعادل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمتها و برخورد با سوء استفاده های احتمالی برخی فرصت طلبان با استفاده از کلیه ظرفیتها و امکانات اعلام کرد.

هادی نژاد خاطر نشان کرد: این طرح از تاریخ 25 خرداد ماه سالجاری آغاز و تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت وضعیت کالاهای پرمصرف و اولویت دار از جمله روغن ، شکر ، برنج ، شیرینی جات ، زولبیا وبامیه ، مرغ وتخم مرغ ،گوشت قرمز ، لبنیات مورد پایش قرار مي گيرد.

وي از حضور 40 بازرس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان و اتاق اصناف و بیش از 90 نفر ناظر افتخاری در طرح نظارتي ماه رمضان خبر داد.

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان ساری ضمن درخواست از کلیه واحدهای اقتصادی در رعایت حقوق مصرف کنندگان از شهروندان درخواست نمود شکایات وگزارشات خود را در خصوص تخلفات احتمالی از طریق شماره تماس 124 اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرارگیرد .


انتهای پیام/گ

برچسب ها: آغاز ، ساری ، ایجاد ، نظارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.