تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند. در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

آغاز فاز دوم پیاده‌روی بلوار سوهانک

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: فاز نخست مرمت پیاده روی بلوار سوهانک در مهرماه سال 94 باهزینه‌ای بالغ بر 880 میلیون ریال به اتمام رسید و در حال حاضر فاز دوم این پروژه آغاز شده است.

 بهمن محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه مرمت و بازسازی پیاده روی سوهانک به منظور دسترسی مناسبتر به محدوده محله سوهانک در دستورکار معاونت قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: این پروژه در محدوده ناحیه 9 منطقه و در بلوار اصلی سوهانک قرار دارد و متراژ آن حدود 900 متر مربع است.

محبوبی عنوان کرد: در اجرای این پروژه از کفپوش‌های 20×20 طوسی، 40×40 زردشیاری و 40×40 زرد سکه ای (نوع رنگ) استفاده شده است.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات مرکزی شهر تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 از برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات 17گانه منطقه در بوستان رازی در 27 خرداد ماه خبر داد.

عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهر تهران در چند سال گذشته،‌ترویج ورزش و اخلاق جوانمردی و پهلوانی برای ارتقا سطح سلامت بوده است که در این راستا مسابقات و برنامه های متعدد ورزشی را طراحی و اجرا کرده است.

وی در ادامه افزود: اداره ورزش منطقه با همکاری مدیران محلات، خانه های ورزش،‌مدیران اجتماعی و کارشناسان نواحی 4گانه اقدام به افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات می‌کند.

طباطبایی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه چهارشنبه 27 خرداد ماه ساعت 20:30 الی 22 در بوستان رازی با اجرای برنامه های مختلف ورزشی و تفریحی و رژه 17 تیم منتخب ورزشی برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در پایان گفت: افتتاحیه مسابقات محلات با حضور مسئولان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و سازمان ورزش شهر تهران، شهردار منطقه و قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برگزار می‌شود.

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

رمپ و لوپ بزرگراه فتح و آزادگان تا پایان خرداد ماه تکمیل می‌شود

شهردار منطقه 21 با بیان اینکه عملیات احداث رمپ و لوپ‌های بزرگراه‌ فتح و آزادگان به مساحت تقریبی 14 هکتار در حال انجام است، گفت: این عملیات از اواخر سال 93 آغاز شده و تا پایان خرداد ماهه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمال بافرانی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه در حدود 25 هزار متر لوله گذاری آب خام صورت گرفته، افزود: هم اکنون عملیات در مراحل پایانی قرار دارد.

وی افزود: همزمان با احداث رمپ و لوپ‌های بزرگراه فتح و آزادگان، شهرداری منطقه 21 اقدام به تکمیل کاشت فضای سبز در دو طرف بزرگراه آزادگان کرده است.

به گفته وی، برای کاشت فضای سبز این بزرگراه عمدتا از درختان پهن برگ و درختچه استفاده شده است.

رمپ و لوپ بزرگراه فتح و آزادگان تا پایان خرداد ماه تکمیل می‌شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار