امام جماعت اهل تسنن گلستان گفت: جلسه مشترک بررسی نمازخانه‌های استان گلستان با حضور ولی‌فقیه و حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

ماموستا رهبر امام جماعت اهل تسنن گلستان در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت نماز در امور فرهنگی جامعه اظهار داشت: نماز بهترین الگو و هدایت برای انسان‌ها است و رسول‌الله اصول نماز را ستون دین‌ معرفی کرده‌اند.

ماموستا رهبر با اشاره به آیه «ضمن اقامه فقد اقامه دین و من‌هد فقد دین» افزود: هر‌چقدر نسبت به مقوله نماز همایش‌های بیشتری برپا کنیم خداوند از ما راضی خواهد بود و قلب رسول‌الله (ص) از کسی که به احیای شعائر‌الله اهتمام می‌ورزند شاد شده و سبب زیاد شدن برکت زندگی‌هایشان می‌شود.

امام جماعت اهل تسنن گرگان به راه‌های جذب جوانان به مقوله نماز گفت: ما باید با جوانان ارتباط دوستی برقرار کرده تا بتوانیم آن‌ها را به نماز و مسجد دعوت کنیم، زیرا که تبلیغ دین با خشونت و زور امکان‌پذیر نبوده و خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که باید جوانان را با حکمت و موعظه حسنه با دین آشنا کرد.

ماموستا رهبر یادآور شد: طبق جلسه‌ای که با آیت‌الله نور مفیدی نماینده رهبری در راستای بهتر شدن نمازخانه‌های استان، به نتایج بسیار خوبی رسیده و موضوعات مختلف را با حجت‌الاسلام قرائتی مطرح کرده و در جهت بهتر شدن مکان نماز که اولین دستور خدا به حضرت ابراهیم (ع) بوده، اجرا شده تا سبب جذب بیشتر مردم و خصوصاً جوانان گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار