رئیس کل جدید دادگستری استان گلستان گفت: در فضای توام با صمیمت برای پیشبرد اهداف و برنامه های دستگاه قضایی تلاش خواهم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ هادی هاشمیان رئیس کل جدید دادگستری استان گلستان در مراسم معارفه خود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در گرگان برگزار شد گفت: سعی می کنم با تمام همت و توان خود و البته با همکاری همه قضات و کارمندان استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس قوه قضاییه گام بردارم.

هاشمیان با بیان اینکه من معتقدم دستگاه قضا از تقدس برخوردار است ادامه داد: همه قضات از پایین ترین تا بالاترین سطح، ابلاغ خود را با یک واسطه از مقام معظم رهبری دریافت می کنند که همین امر نیز مسئولیت ما را سنگین تر و حساس تر می کند.

وی با تاکید بر اینکه قصد ریاست بر مجموعه دستگاه قضایی استان را ندارم گفت: دستگاه قضایی با قلم و اراده قضات و کارکنان، اداره می شود و من تلاش می کنم در فضای توام با رفاقت و صمیمت با همکاری این عزیزان، تکلیفی که بر دوش من نهاده شده است را ادا کنم.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه سخنان خود با تاکید بر تعامل بین دستگاهی در استان گفت: از پتانسیل های موجود در استان و حضور ارزشمند افرادی همچون آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان دکتر صادقلو استاندار و اعضای شورای تامین به منظور پیشبرد اهداف دستگاه قضا به نفع مردم استفاده خواهم کرد.

وی با اشاره به تاسیس شورای حفظ حقوق بیت المال و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دستگاه قضایی تاسیس شده است گفت: این ظرفیت خوبی است و همه دستگاه های اجرایی می توانند از این ظرفیت استفاده کنند و ما آماده هرگونه همکاری در این زمینه با دستگاه ها هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار