نمایشگاه میلاد نعمتی، با عنوان «آن بورد» از 29 خرداد، با موضوع پیوستن کورکورانه آدم‌ها از سراسر جهان به تروریست در قالب مولتی‌مدیا برگزار می‌شود.

میلاد نعمتی نقاش و گرافیست در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، درخصوص به نمایشگاه جدید خود با عنوان «آن بورد» گفت: از 29 خرداد تا 6 تیر نمایشگاهی از آثارم با عنوان «آن بورد» در قالب مولتی‌مدیا، بازی و روش‌هایی از چاپ در گالری زیرزمین‌دستان، به نمایش درمی‌آید.

وی افزود: حدود 20 کار در این نمایشگاه وجود دارد که موضوع آن‌ها به سیکل عظیم آدم‌هایی که بصورت کورکورانه، از سراسر جهان، به تروریست می‌پیوندند، برمی‌گردد.

نعمتی تصریح کرد: از این آثار، 17 تای آن چاپ سیلک، 3 کار استنسیل، 1 ویدئو و 2 بازی با همان موضوع وجود دارند.

این هنرمند درخصوص شکل‌گیری موضوع آثارش عنوان کرد: این یک اتفاق نبود، بلکه موضوعی بود که آرام‌آرام پیش می‌رفت، گاهی با شنیدن قطعه‌ای از موسیقی، گاهی دیدن یک فیلم و اشاراتی این‌چنینی؛ اما فرمت کلی آن به موضوعاتی که در ابتدای پرواز درخصوص شرایط اضطراری در هواپیما می‌دهد؛ برمی‌گردد.

وی در پایان، درخصوص  دو‌‌روش چاپی که در آثارش وجود دارد، گفت: چاپ سیلک، روشی است که در آن از پارچه توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود، تصویر روی توری نقش می‌بندد، سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ شود، با ماده بسته شده و در نهایت روی قاب توری رنگ ریخته می‌شود و فقط بخش‌هایی که مسدود نشده‌اند رنگ را عبور داده و تصویر موردنظر روی سطح چاپ شونده، ظاهر می‌گردد، همچنین چاپ استنسیل نیز نوعی تکنیک نقاشی با اسپری و شابلون است.

علاقه‌مندان به این آثار، می‌توانند به گالری زیرزمین‌ دستان، واقع در خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره 6، همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 مراجعه کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.