امام جمعه بجنورد گفت: استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رییس جمهوری در روز 24 خرداد، بار دیگر پیوند ناگسستنی ملت با روحانیت را به دنیا نشان داد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی روز یکشنبه در ورزشگاه تختی شهر بجنورد و در آیین دیدار مردم خراسان شمالی با رییس جمهوری گفت: نخستین پیام انتخابات 24 خرداد سال 92 این بود که ملت با روحانیت پیوند عمیق و ناگسستنی دارد و رای به دکتر روحانی در حقیقت رای به نهاد روحانیت در طول تاریخ بوده است.

وی افزود: امروز هم این ملت آمده اند تا رای 24 خرداد سال 92 خود را یک بار دیگر تجدید و به دنیا اعلام کنند که پیوند با روحانیت عمیق و ناگسستنی بوده و استکبار نمی تواند بویژه در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، بین ملت و روحانیت جدایی بیندازد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز این جمعیت در خراسان شمالی که متشکل از کرد، ترک، تات و ترکمن جمع شده اند به ندای رهبری لبیک گفته و همدلی و همزبانی خود را بار دیگر اعلام کردند.

امام جمعه بجنورد همچنین خطاب به رییس جمهوری افزود: شما به استانی آمده اید که مردم آن 2هزار و 700 شهید والامقام، پنج هزار جانباز و شماری آزاده تقدیم انقلاب کرده اند و با آرمان های امام و شهدا پیمان ناگسستنی دارند ولی امروز جوانان این خطه که مدافع نظام، انقلاب و خدمتگزاری هستند، از بیکاری رنج می برند.

وی ابراز امیدواری کرد، کاروان تدبیر و امید برای جوانان متدین و آماده به خدمت خراسان شمالی، موانع اشتغال و وام ازدواج آن ها را حل کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، امروز در نوزدهمین سفر استانی خود به همراه شماری از وزرا و معاونان خود به بجنورد مرکز خراسان شمالی سفر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار