نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: فیروز کوه و دماوند قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شوند ولی متاسفانه کشاورزی آنها همانند سایر شهرستانهای کشور در آستانه خطر تخریب قرار دارند .

به گزارش خبرنگارگروه استانها باشگاه خبرنگاران از رودهن، حمیدرضا مشهدی عباسی در هفته کشاورزی در مورد وضعیت کشاورزی دماوند و فیروزکوه گفت: کشاورزی از حوزه‌های حیاتی در بحث رونق اقتصاد کشور و خروج از اتکا به درآمد نفتی با برخورداری از ساختاری تک بعدی محسوب می شود .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : کشاورزی محور اصلی توسعه است ولی هم اکنون بخاطر وضعیت نا مناسب کشاورزی چرخ دنده های این ابزار به عنوان محور توسعه حرکت کندی دارد وباید این حوزه احیاء شود.

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه فیروز کوه و دماوند قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شوند ، اضافه کرد : فیروز کوه و دماوند به ویژه دماوند در بحث سیب وزنه ای مهم در صادرات محصولات کشاورزی به بیرون از مرز های نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و معروفیت خاصی دارد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : متاسفانه کشاورزی در دماوند و فیروز کوه همانند سایر شهرستانهای کشور در آستانه خطر تخریب قرار دارند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.