چهار نماینده کشورمان به دیدار فینال و یک نماینده به دیدار رده بندی روز چهارم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافتند.


به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز 21 خردادماه در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است.

امروز و در روز پایانی این رقابت ها و در کشتی فرنگی در وزن 85 کیلوگرم سعید یوسفی در دور اول حریف هندی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه 7 بر 2 کشتی گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف یوسفی در این دیدار از قزاقستان است.

در وزن 100 کیلوگرم امین میرزاده در دور اول کشتی گیر هندی را ضربه کرد وی در دور دوم نیز کشتی گیر قرقیز را 8 بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی دردیدار پایانی به مصاف حریف قزاقستانی می رود.

در رشته کشتی آزاد و در وزن 42 کیلوگرم مهدی عشقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد کشتی گیر ترکمنستانی گذشت وی در دور بعد نیز با ضربه فنی حریف قزاقستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال رسید. حریف وی در این دیدار از کشور کره شمالی است.

در وزن 46 کیلوگرم امیر پرسته پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بر کشتی گیر قرقیزستانی پیروز شد وی در دور بعد نیز کشتی گیر قزاقستانی را با همین نتیجه شکست داد و به دیدار فینال رسید. حریف پرسته در این دیدار کشتی گیری از ازبکستان است.

در وزن 50 کیلوگرم رضا علی جان زاده در دور نخست با نتیجه 2 بر 2 به حریف ژاپنی باخت اما با توجه به حضور این ژاپنی در دیدار فینال جان زاده به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف قزقیزستانی گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. حریف جان زاده در این دیدار کشتی گیری از ازبکستان است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار