بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تلویزیون با بنده همکاری دوربین و امکانات خود را برای دیدار با جواد گلپایگانی در اختیارم قرار دارد که ستودنی است.

بهمن‌دان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص گروه «همدلی پیشکسوتان هنر» گفت: این گروه خود جوش است و تشکیل آن تصمیمی بود که از مدت‌ها قبل برای بچه‌های سینما و در راستای قدردانی و پاسداشت پیشکسوتان که در حال حاضر خانه نشین، کم کار و بیکار شده‌اند گرفته شد.

وی در ادامه افزود: سال گذشته به دنبال صحبت‌هایی که با اهالی سینما داشتیم 20 نفر از آن‌ها که از اعضای خانه سینما هستند اعلام آمادگی و همراهی کردند.

وی اظهار داشت: در این اقدام به دیدار هنرمندانی که در تلویزیون و سینما فعالیت داشته‌اند می‌رویم و به اشخاصی که در حال حاضر خبری از آن‌ها نیست و سراغی از آن‌ها گرفته نمی‌شود توجه خواهیم داشت و در نتیجه روحیه‌ای که آن‌ها به دلیل اهمیت ندادن جامعه از دست داده‌اند به آن‌ها باز گردانده می‌شود.

دان در خصوص افرادی که این گروه تا کنون به دیدار آن‌ها رفته و قدردانی کرده، گفت: گروه همدلی پیشکسوتان با دیدار محمد‌علی کشاورز کار خود را آغاز کرد که شاهد بازتاب خوبی بودیم و در ادامه به دیدار عزیزانی چون داریوش اسد‌زاده، ملکه رنجبر، محسن زهتاب، رضا رویگری رفته و آخرین دیدار را هم در هفته گذشته با جواد گلپایگانی بازیگر نقش آقا تقی در «آینه عبرت» انجام دادیم.

بازیگر «طوفان شن» در خصوص نحوه فعالیت گروه بیان کرد: گروه همدلی پیشکسوتان هنر شامل همه هنرمندان در عرصه هنر است و مختص به سینما نیست؛ لیستی از برنامه‌ها و افراد داریم که با بررسی پیشنهادات افراد و انتخاب هنرمند پیشکسوت با آن‌ها تماس گرفته و در موعدی که آن‌ها تعیین می‌کنند به دیدار و پاسداشت این عزیزان می‌رویم چنانچه به دنبال تماس ها یک پیشکسوت قادر به دیدار نبود پیشکسوت دیگری جایگزین و پیشکسوتی که قادر به دیدار نبوده در وقت دیگری دیدار و پاسداشت انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش تلویزیون در این اقدام گروهی گفت: در دیدار با جواد گلپایگانی تلویزیون با بنده همکاری و دوربین و امکانات خود را برای این دیدار در اختیارم قرار داد و اقدامات برای ساخت مستند از این پیشکسوت عزیز نیز انجام شد که ستودنی است.

وی در ادامه افزود: وقتی در شروع فعالیت و در اولین نتیجه خوبی حاصل شد گام‌هایمان را در ادامه راه محکم برداشتیم و در حال حاضر با وزارت ارشاد هماهنگی‌ها برای حمایت و نظارت بر گروه و پیشکسوتان صورت گرفته است.

دان در خصوص ادامه فعالیت‌های گروه همدلی پیشکسوتان هنر گفت: گروه از ابتدا با همدلی و هم‌زبانی فعالیت‌هایش را آغاز کرد از این تعریف خارج نخواهیم شد، در حال حاضر نیز خانه تخصصی هلال‌احمر را ایجاد کردیم که خانه هنرمندان داوطلب هلال‌احمر نام دارد و هلال‌احمر نیز تقاضای همکاری با گروه را داشته است.

لازم به ذکر است بهمن دان در حال حاضر ایفاگر نقش حسن علی منصور در سریال «معمای شاه» است که این مجموعه در مراحل پایانی کار خود قرار دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.