معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در جلسه نهم کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی شورای عالی فناوری اطلاعات و شورای عالی اداری وظایف ۹ دستگاه‌ اجرایی برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم مشخص شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ رضا باقری اصل از برگزاری جلسه نهم کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی شورای عالی فناوری اطلاعات و شورای عالی اداری با حضور سرپرست معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی سازمان برنامه و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات خبر داد.

دبیر کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی افزود: این جلسه در آخرین روز کاری هفته گذشته برگزار شده است و آخرین جلسه این کمیسیون اسفندماه 93 برگزار شده بود و در این جلسه بنابر ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی در آئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی، خدمات 9 دستگاه‌ اجرایی مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا بر نقشه جامع توسعه دولت الکترونیکی مقرر شده بود تا دستگاه اجرایی تمامی خدمات خود را تحت شناسنامه خدمات و پس از نهایی سازی در کمیته‌های تخصصی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، برای تائید به کمیسیون ارائه کند.

باقری اصل تصریح کرد: پس از جلسات مستمر کارشناسی، در جلسه نهم کمیسیون، وظایف دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت فرهنگ، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت کشور، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان حج و اوقات، سازمان ثبت احوال کشور و سازمان تعزیرات حکومتی مورد تصویب قرار گرفت.

دبیر کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی ادامه داد: به این ترتیب مقرر شده تا دستگاه‌های مذکور با توافق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، پروژه‌های توسعه الکترونیکی خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار