مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی با اشاره به تغییر نکردن تعرفه متخصصان آنکولوژی گفت: بیمه‌ها هنوز پاسخی به درخواست انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی پیرامون برگزاری جلسه تعرفه با آنها نمی‌دهد.

سعید کریم‌خانی‌زندی، مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولو‍ژی و رادیوتراپی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعرفه‌های متخصصین آنکولوژی اظهارکرد: هم‌اکنون تغییری در میزان تعرفه‌های متخصصان آنکولوژی ایجاد نشده است، این انجمن در این خصوص با معاونت درمان و وزارت بهداشت جلسه‌ای برگزار کرد، معاونت درمان نیز حل مسئله را در صحبت با بیمه‌ها دانست.

وی افزود: هنوز بیمه ها پاسخی به در خواست انجمن پیرامون برگزاری جلسه با آنها پاسخ نمی‌دهد، در این جلسه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی می‌خواهد دلایل خود را بیان کند و دلایل طرف مقابل را نیز بشنود،اما هنوز چنین مسئله‌ای را مشاهده نکرده‌ایم.چندی پیش انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی جلسه‌ای پیرامون تعرفه‌های متخصصان این انجمن برگزار کرد، در این جلسه احمد عامری، دبیر انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی بیان کرده بود: بیمه‌ها تعرفه مورد نظر خود را برای متخصصین آنکولوژی در وزارت بهداشت مطرح کرده است، ازطرفی نیز برای تعرفه آنکولوژی‌ها کسری در نظر می‌گیرند.

سعید کریم‌خانی، مسئول کمیته تعرفه انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی نیز به رفتار بیمه‌ها با متخصصان آنکولوژی اعتراض داشت و می‌گفت: بیمه‌ها تعرفه مورد نظر خود را در وزارت بهداشت به تصویب رسانده‌اند و 6 ماه تعویق در پرداخت تعرفه‌ها به متخصصان آنکولوژی و رادیوتراپی دیده می‌شود.

حسین فودازی، عضو هیئت مدیره انجمن آنکولوژی و رادیوتراپی نیز بر رفتار بیمه‌ها با متخصصین آنکولوژی تأکید داشت و از نحوه پرداخت و تعیین تعرفه‌ها توسط بیمه‌ها گلایه می‌کرد.



انتهای پیام/   
    
  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار