حبیبی در بزرگداشت پنجاهمین سالگرد شهدای حزب مؤتلفه؛

شهدای مؤتلفه در فضای طاغوتیان، کاری از جنس عاشورایی کردند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهدای حزب مؤتلفه همواره زندان‌ها و تبعیدها را مردانه تحمل کردند و در فضای طاغوتیان کاری از جنس عاشورایی کردند.

شهدای مؤتلفه در فضای طاغوتیان کاری از جنس عاشورایی کردندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "نبی‌الله حبیبی" دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بزرگداشت پنجامین سالگرد شهدای حزب مؤتلفه که در روز شنبه 23 خرداد در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهدای حزب مؤتلفه در روز 23 خرداد اظهار داشت: این شهدا در سال 1343 کاری حسینی انجام دادند و در 26 خرداد 1344 به مقتدای خود پیوستند.

وی افزود: شهید محمد بخارایی و سایر شهدا در جلسات اولیه و قبل از عملیات بدر همواره به ریسمان الهی چنگ زدند و در مسیر حق قرار گرفته و با قاتل مبارزه کردند.

حبیبی با اشاره به خاطرات این شهدا اظهار داشت: آن‌ها تصمیم گرفتند فریاد را از اسلحه گرم برآورند و در صف مردان خدایی گام نهادند و با مقتدای خود روح الله پیمان خون بستند و با امام‌شان حسین (ع) مردانه بیعت عاشورایی کردند و کاری از جنس عاشورایی را در فضایی که طاغوت زمان به وجود آورده بود، آفریدند.

وی افزود: این شهدا زندان‌ها و تبعیدها را مردانه تحمل کردند تا جهادشان به ظهور منجی بزرگ وصل شود و حال خانواده‌های آنان ده سال است با حفظ هیأت‌های حسینی کار عاشورایی را در تشکیلات حزبی انجام دادند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: این شهدا به جای مردود شدن در مقابل حرکت‌های غیراسلامی و غیروطنی کار حزبی و عاشورایی را انجام دادند و این پیام عاشورایی را به گوش همه نسل‌ها رساندند و در بهبهه بازار سیاسی آنقدر سیاست ورزیدند همان طور که امام حسین در عاشورا با خون پاک خود و فرزندانش برای همیشه در تاریخ جاودان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار