دفاعي عجيب از مهدی هاشمی!

در حالی که عدم موضع‌گیری صریح موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در قبال تحریف شخصیت و اندیشه امام راحل(ره) با انتقادات زیادی همراه است، یک صفحه اینستاگرام منتسب به سایت این موسسه، نسبت به صدور حکم مهدی هاشمی به جرم اختلاس و ارتشا واکنش اعتراضی نشان داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس ؛ پس از حدود 4 سال رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی فرزند جنجالی آیت‌الله هاشمی بالاخره حکم وی نهایی و از سوی سخنگوی دستگاه فضایی اعلام شد.

مهدی هاشمی به جرم ارتشا، اختلاس، جعل و جرائم امنیتی محکوم به 25 سال حبس شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک به مدت 10 سال (بالاترین میزان محکومیت وی) پشت میله‌های زندان برود. صدور این حکم با واکنش متفاوت رسانه های مختلف مواجه شده و در حالی که حتی روزنامه های زنجیره ای نیز به واسطه مالی بودن جرائم مهدی هاشمی موضع انتقادی صریحی در این باره اتخاذ نکردند، ورود بی ربط یک رسانه خاص به این موضوع با تعجب بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه ای مواجه شد.

عجیب ترین دفاع رسانه ای از مهدی هاشمی

صفحه اینستاگرام منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی «جماران» که زیر نظر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) فعالیت می‌کند پس از اعلام رسمی حکم نهایی دادگاه مهدی هاشمی با قرار دادن یک نظرسنجی جهت‌دار بر روی خروجی خود، تلاش کرد حکم مهدی هاشمی را سیاسی جلوه دهد.

در این نظرسنجی که با عنوان «نظر شما چیست؟» منتشر شد آمده است: «آیا حکم مهدی هاشمی سیاسی است؟ آیا این حکم به معنای مقابله با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است؟»
انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
افرین به قوه قضایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ايكاش امام راحل زنده بود ، پايگاه اطلاع رسانى جماران ايكاش براى همه محكومين نظر سنجى مى كرد پس معلوم است دوست دارند اين حكم را سياسى قلمداد كنند
Iran (Islamic Republic of)
سعادتمند
۰۲:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
این حکم نه سیاسی و نه مقابله با ایت هاشمی بلکه یک حکم الهی است باید برخوردشود