مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز سومین بازیکن با تجربه ای است که در چند وقت اخیر از این تیم کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سریال کنار گذاشتن بازیکنان با تجربه در تیم فوتبال تراکتور سازی همچنان ادامه دارد و در قسمت جدید سریال شاهد هستیم که تونی اولیویرا سرمربی این تیم نام مهدی کیانی را در لیست مازاد خود قرار داده است. 
این قسمت: مهدی کیانی
 
این بازیکن که از ابتدای بازگشت تراکتور سازی به لیگ برتر فوتبال همراه آنها بوده و از ارکان اصلی موفقیت‌های تراکتور در چند سال اخیر محسوب می‌شود، اکنون با چراغ قرمز سرمربی پرتغالی باید به دنبال حضور در تیم دیگری باشد.
 
کاپیتان نهاوندی سرخ پوشان تبریزی در 190 بازی که برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داده 4 گل به ثمر رسانده و بارها توسط سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی قرار گرفته است.
 
دیگر بازیکن با سابقه تراکتور سازی که در چند وقت اخیر مورد بی مهری مسئولین این باشگاه قرار گرفت، محمد ایران پوریان است، کاپیتان دوم تراکتورسازی که به دلیل ارائه نمایش‌های خوب بارها مورد تحسین کارشناسان فوتبال واقع شده و در طول سالیان حضور خود دچار مصدومیت‌های شدید در بازی‌های تراکتور سازی گردیده است، اکنون با بی میلی مدیران تراکتور سازی و تونی اولیویرا در لیست فروش این تیم قرار گرفته و تیم‌هایی چون پرسپولیس تهران را خواهان خود می‌بیند.
 
این مدافع 29 ساله حدود هفتاد بازی در رقابت‌های مختلف برای تراکتور سازان انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است.
 
اما شاید عجیب‌ترین قسمت این سریال مربوط به حبیب گردانی باشد بازیکن آذری زبانی که در هفته‌های آخر لیگ برتر به اتمام ارائه بازی‌های ضعیف از روی عمد و تلاش برای به هم ریختن جو تراکتورسازی، توسط مدیر عامل باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.
 
گردانی که در چند وقت اخیر به یکی از نفرات مورد اعتماد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در تیم ملی تبدیل شده بود علی رغم درخشش در بازی‌های تراکتور سازی با این تصمیم، به جای کمک به سرخ پوشان در لیگ برتر، مشغول توضیح دادن به هواداران پرشور آذری در ارتباط با مسائل حاشیه‌ای گردید.
 
این بازیکن 32 ساله که سابقه طولانی در فوتبال تبریز و باشگاه تراکتور سازی دارد با انجام بیش از 80 بازی با پیراهن تراکتور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از عوامل فروغ این تیم در چند سال گذشته است.
 
 
حال باید منتظر استدلال مدیران تواکتورسازی در خصوص این تصمیم ناگهانی و به طبع ان واکنش هواداران آذری نسبت به این جدایی‌ها ماند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار