سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: یکی از شروط اصلی برای واگذاری سهام این تیم باقی ماندن در استان قم است.

علی حیات‌پور سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تکلیف واگذاری سهام باشگاه تا اواخر همین هفته مشخص می‌شود.

صحبت از حضور افرادی مانند سیروس محجوب مالک سابق باشگاه ملوان به عنوان خریدار، گمانه‌زنی رسانه‌ها است ولی نکته‌ای که در ارتباط با این موضوع مشخص گردیده، این است که کل سهام باشگاه به شخص یا ارگانی واگذار نمی‌شود بلکه مقداری از این سهام در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قم باقی خواهد ماند.

وی افزود: شرط اصلی برای فروش باشگاه باقی ماندن تیم فوتبال صبا در استان قم می‌باشد به همین دلیل مسئولین امر قصد دارند مقداری از سهام را در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار دهند.

حیات‌پور در ارتباط با ادامه حضور جهان‌بینی مدیر عامل باشگاه در سمت خود در صورت واگذاری سهام صبا بیان کرد: این مسئله بعد از واگذاری مشخص خواهد شد اما عقل سلیم حکم می‌کند با توجه به شناخت و تسلط جهان‌بینی بر اوضاع باشگاه وی همچنان به عنوان مدیر عامل باشگاه فوتبال صبا به فعالیت خود ادامه دهد.

سرپرست باشگاه صبا قم در رابطه ادامه وضعیت کادر فنی این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال گفت: صحبت‌های اولیه جهت تمدید قرارداد مهدی تارتار انجام شده که تصمیم نهایی بعد از واگذاری باشگاه و مشخص شدن وضعیت مدیریت صبا اعلام می‌شود.

حیات‌پور در خصوص حمل و نقل مداوم بازیکنان صبا در مسیر تهران – قم ابراز داشت: بازیکنان مجرد صبا با سکونت در مجتمع آپارتمانی باشگاه، مشکلی در این زمینه نداشتند تنها چند بازیکن متاهل از جمله پیروز قربانی و هادی شکور مرتب در مسیر تهران – قم در تردد بودند که امسال در قرارداد این بازیکنان، اسکان در قم به عنوان یکی از شروط اصلی ذکر می‌شود چرا که باشگاه صبا در فصل گذشته از این نظر خیلی متضرر شد.

سرپرست تیم فوتبال صبا در ارتباط با تسویه بدهی‌های این تیم به بازیکنان تصریح کرد: بعد از واگذاری مطالباتی که بازیکنان صبا دارند در چند مرحله به آنها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار