تهیه‌کننده رادیو هفت از ادامه رایزنی‌ها با مسئولین شبکه آموزش درباره این برنامه خبر داد و همچون ضابطیان، اظهار امیدواری کرد که رادیو هفت از پخش باز نماند.

محمد صوفی، تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص پخش برنامه رادیو هفت گفت: «رادیو هفت» تنها برنامه طولانی‌مدت روتین شبانه تلویزیون است و مخاطب‌ با آن ارتباط خوبی داشته است، امیدوارم که «رادیو هفت» بماند. 

وی افزود: هنوز برای پخش سری جدید این برنامه با مسئولان شبکه به نتیجه نرسیدیم، آن‌ها معتقدند که وجه آموزش‌محوربودن برنامه کمرنگ است و همین امر باعث شد، تا در دور جدید برنامه، پخش زنده نداشته باشیم و برنامه تولیدی باشد.

صوفی اظهار داشت: البته به شخصه معتقدم تولیدی‌شدن برنامه می‌تواند در جذاب‌شدن آن موثر باشد، به دلیل اینکه تهیه‌کنندگان برای برنامه وقت بیشتری می‌گذارند و «رادیو هفت» برنامه‌ای است که وجه ارتباط با مردم و مخاطبان در آن بارز بود 

صوفی در پایان خاطرنشان کرد: «رادیو هفت» برنامه‌ایست که خوشبختانه خیلی زود مردم با آن ارتباط برقرار کردند، و هر سال هم به تعداد بینندگان ما اضافه می‌شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار