مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح جمع اوری انشعابات غیر مجاز آب در این استان تشدید می‌شود.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سید‌علی لدنی‌نژاد صبح امروز در حاشیه طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز شهر یاسوج، اظهار داشت این طرح همزمان در سایر شهرهای استان نیز نیز اجرا می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود:  به دلیل تعداد بیشتر  انشعابات غیرمجاز در سطح شهر یاسوج و مادوان نسبت به سایر شهرهای استان، طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در این دو شهر با حساسیت بیشتر و با حضور کارشناسان ستادی و اراده آبفای یاسوج  انجام می شود.
لدنی نژاد با بیان اینکه بیش از 50 هزار مشترک آب شرب در سطح شهر یاسوج وجود دارد، تصریح کرد: پیش بینی می شود که حدود سه هزار انشعاب غیرمجاز در این شهر وجود داشته باشد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سالانه بیش از 720 هزار متر مکعب آب شرب توسط این انشعابات غیر مجاز در سطح شهر یاسوج به سرقت می رود که همین میزان آب تامین کننده آب شرب 7 هزار نفر در روز می باشد.
لدنی یادآور شد: این میزان سرقت و هدروری  آب از انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج و مادوان  سالانه 700 میلیون تومان هزینه برای آبفای شهری در بردارد.
وی خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری انشابات غیر مجاز با همکاری تیم اتقاقات آب و فاضلاب شهری یاسوج و گشت تخلفات آبفای  شهری در حال انجام است و بصورت قاطع و قانونی با متخلفان برخورد خواهد شد.
لدنی نژاد بیان کرد: این طرح در گام های اول شهر یاسوج در مناطق اکبرآباد و نجف آباد شروع شده است و در ادامه به سایر مناطق شهری انجام خواهد شد.
وی گفت: جمع آوری انشعابات و رفع شکستگی های موجود در سطح معابر و خیابان ها نیز همزمان انجام خواهد شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی برای متخلفین تشکیل پرونده خواهد شد و به مراجع قضایی ارجاع داه می شوند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.