پی طراحی صلیب شکسته روی زمین فوتبال؛

فدراسیون فوتبال کرواسی عذر خواهی کرد+ عکس

به دلیل طراحی شدن علامت صلیب شکسته که برند نازی‌های آلمان است در زمین فوتبالی که ایتالیا و کرواسی در رقابت‌های یورو 2016 به میدان رفتند فدراسیون فوتبال کرواسی به طور رسمی از آتزوریها عذرخواهی کرد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در زمینی که مسابقه فوتبال ایتالیا و کرواسی برگزار شد شکل صلیب شکسته ( برند نازی‌های آلمان) طراحی شده بود و این اتفاق بدون اطلاع روسای فدراسیون فوتبال کرواسی انجام گرفت بعد از مشخص شدن این طرح و اطلاع رسانی آن توسط رسانه‌های خبر سخنگوی فدراسیون فوتبال کرواسی تومیسلاو‌ باسک با عذرخواهی رسمی از تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: ما از ایتالیا و همه مردم عذرخواهی می‌کنیم و این موضوع را به فیفا گزارش کرده و اطلاع داده‌ایم.
فدراسیون فوتبال کرواسی عذر خواهی کرد+ عکس

این صلیب شکسته توسط رنگ طراحی شده و اثر آن با تعویض بر روی زمین ظاهر شده است این اتفاق یک خرابکاری محض است و عملی جنایی محسوب می‌شود و ما خود را موظف می‌دانیم که از همه بازیکنان خود تیم ملی ایتالیا و هواداران عذرخواهی  کنیم امیدوار هستیم که پلیس جنایی بتواند عوامل این کار را شناسایی کند.

 داوور سوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی هم دراین رابطه گفت: این شکل از طرف ما بوده و مسئولیت آن را می‌پذیریم و در حال حاضر مشغول کار بر روی آن هستیم در حال حاضر ترجیح می‌دهم که سکوت کرده تا طی چند روز آینده اطلاعات دقیقی را در اختیار همگان بگذاریم.

 شبکه خبری رای اسپورت در این رابطه اعلام کرده است که این طرح یا توسط برش چن و یا یک اسید در پشت درهای بسته در این استادیوم طراحی شده است.

 نماینده یوفا در اولین اظهار نظر خود پیش بینی کرده که احتمالا این طرح ناشی از نزاع و درگیری میان هواداران ناشناس در زمین طراحی شده است .

گفتنی است: فدراسیون فوتبال کرواسی تا مدت‌ها در حاشیه و درگیری با هواداران افراطی بوده است.


انتهای پیام/














اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار