معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: آزمون استخدامی قضات آبان ماه برگزار می‌شود و در مجموع معاونت منابع انسانی دو جذب عمومی و اختصاصی دارد که جذب عمومی در آبان‌ماه و جذب اختصاصی در طول سال برقرار است.

آزمون استخدامی قضات مرداد ماه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا امینی در حاشیه نشست معاونان منابع انسانی دادگستری‌های سراسر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی  قضات اظهار داشت: آزمون استخدامی قضات آبان ماه برگزار می‌شود و در مجموع معاونت منابع انسانی دو جذب عمومی و اختصاصی دارد که جذب عمومی در آبان‌ماه و جذب اختصاصی در طول سال برقرار است. 
 
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا نظارت بر رفتار قضات پیش‌بینی شده، گفت: در قانون، نظارت بر رفتار قضات همیشه بوده و ادامه دارد و شکایت به قضات در قانون پیش‌بینی شده است. 
 
معاون منابع انسانی قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: آقای نجات‌الله ابراهیمیان به عنوان یکی از مسئولین این نشست حضور داشت و تلاش ما بر این است تا از تجربیات بازنشستگان در بخش‌های مختلف در معاونت منابع انسانی استفاده کنیم. 
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: آزمون ، استخدامی ، مرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقوقی
۱۸:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
چرا کسی فکر ما داوطلبان آزمون قضاوت نیست.آزمون چرا شده مرداد ماه؟قبلا خودشون گفتن آبان حالا چرا زدن زیرش.

آقای امینی یادتون رفت بگویید چند نفر قاضی امسال استخدام میکنید؟؟؟؟منابع آیین دادرسی کیفری هم نگفتید قانون جدید بخوانیم یا قانون قدیم؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار