انتشار گزارشهائی مبنی بر جاسوسی رژیم صهیونیستی از هتلهای محل مذاکرات هسته ای ایران و گروه1+5 در اروپا ، مذاکره کنندگان هسته ای را بر آن داشت تا احتمال تغییر محل مذاکرات را بررسی کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، یک منبع آگاه در وین گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت روز افزون مذاکرات و نزدیک شدن به زمان ضرب الاجل تعیین شده ، مذاکره کنندگان تغییر محل مذاکرات از وین اتریش به شهر یا حتی کشوری دیگر را پیگیری می کنند.
پیش از این جمهوری اسلامی ایران طی یادداشت های رسمی جداگانه به وزارت های خارجه اتریش و سوییس مراتب نگرانی جدی دولت ایران از امنیت اماکن محل برگزاری مذاکرات هسته ای را به دولتهای اتریش و سوئیس اعلام و از وزارت خارجه اتریش تشدید تدابیر امنیتی در محل مذاکرات را خواستار شده بود.
هفتمین دور گفت وگوها به منظور ادامه نگارش پیش نویس متن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با حضور سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از کشورهای 1+5 در این مذاکرات حضور دارد از روز چهارشنبه در هتل کوبورگ وین از سر گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
خوب بیان ایران مذاکراتشونو ادامه بدن , ما هم کمکشون می کنیم که زودتر به نتیجه برسند.;-)
آخرین اخبار