سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یک دستگاه وانت و کشته و مصدوم شدن دو تن خبر داد.

واژگونی مرگبار خودروی وانت در اتوبان تهران – قم/ دو تن کشته و مجروح شدند
جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 3:42 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در جنوب به شمال اتوبان تهران – قم نرسیده به عوارضی با خبر شد و بلافاصله ایستگاه 50 سازمان آتش نشانی و گروه نجات 6 عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو وانت به هنگام حرکت با دو سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی وارد لاین مخالف شد و بصورت واژگون در همان محل متوقف شده بود.

ملکی افزود: تا قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی رانندگان خودروهای عبوری 2 سرنشین خودرو حادثه‌دیده را خارج و آتش‌نشانان نیز پس از رسیدن و ایمن‌سازی مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه یکی از سرنشینان (آقا 35 ساله) به علت شدت جراحات مرگ وی تایید شد و یکی دیگر از سرنشینان (آقا  25ساله) دچار مصدومیت شدید شده بود که توسط تکنسین های اورژانس عازم مرکز درمانی شد.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی نیروهای امدادی پس از انتقال خودرو به حاشیه اتوبان عملیات را در ساعت 4:20 دقیقه به پایان بردند.



انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه ، واژگونی ، مرگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار