معاون امور شهری شهرداری منطقه4 از آموزش واحدهای تجاری منطقه4 در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.

حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: در راستای تدابیر شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک در مناطق طرح سه روزه آموزش به 750 واحد تجاری در محدوده خیابان فرجام، خیابان رسالت، خیابان هنگام و خیابان آیت با توزیع بروشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد:در این راستا، نصف هولوگرام اداره مدیریت پسماند بر روی 1320 پلاک‌های بلوک 3 ناحیه4 در محدوده خیابان‌های آبگون، شکیبایی، نوری، قزوینی، شریفی، دوازدهم، حیدرخانی و ... صورت می گیرد.

ناصحی افزود: همچنین کلاس آموزش بازیافت و تفکیک زباله خشک از مبدا در دبستان دخترانه ملت در خیابان وفادار شرقی برگزار می‌شود که اجرای این دوره های آموزشی به همراه توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و توزیع بسته های آموزشی و نیز جمع آوری پسماند خشک در این محدوده صورت می‌پذیرد.

معاون امور شهری منطقه4 از بازدید جمعی از بانوان خانه دار از ساختمان آموزش سازمان مدیریت پسماند واقع در ناحیه 8 خبر داد و گفت: ضمن آموزش خانواده ها و بازدید از ساختمان سازمان پسماند و آشنایی با نحوه جمع آوری پسماند، مخازن 120 لیتری در محلات و مدارس منطقه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار