مفسر برجسته آمریکایی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: لیگ جهانی طولانی است و تیمها دربازیهای متفاوت شرایط مختلفی دارند و در حال حاضر برای قضاوت زود است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از کسب چهار شکست از چهار بازی برای تیم ملی والیبال ایران کریستیوفرپینا مفسر برجسته آمریکایی که بازی شاگردان کواچ در آمریکا را از نزدیک دیده بود اظهار داشت: در بازی اول آمریکا حساب ویژه‌ای روی سرویس و حمله ایرانی‌ها باز کرده بود و به همین دلیل با چهار دریافت کننده به زمین رفت اما ایران تیم همیشگی نبود و از بازی دوم آمریکا به شرایط عادی برگشت.

وی تصریح کرد: نمی‌توان گفت ایران افت کرده است یا به تیمی ضعیف تبدیل شده چون آنها در مسافرتهای طولانی و رفت و آمدهای زیادی بودند و این خستگی و تغییر زمانبندی خواب ضربه شدیدی بر هر تیمی می‌زند.

وی گفت: ازایران توقع بیشتری می‌رفت اما لیگ جهانی فرسایشی است و تیمها در بازیهای مختلف شرایط مختلف دارند و در حال حاضر برای قضاوت زود است.

مفسر والیبال در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای برای ایران دارید، اظهار داشت: ایران نیاز به توصیه ندارد نیاز به تجربه دارد هم گروه‌های ایران تیمهایی هستند که سالها در المپیک مسابقات جهانی و لیگ جهانی بازی کردند و قهرمانی شدند اما ایران تیمی تازه‌ وارد محسوب می‌شود و باید خیلی اتفاقات را تجربه کند بازی تیمهای اول دنیا آسان نیست و طی سالهای طولانی می‌توان به برد آنها از قبل فکر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.