مدیرعامل سیتی سنتر اصفهان گفت: کسانی که سرمایه های خود را از اصفهان بیرون می برند اشتباه می کنند، چراکه این استان فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و در بسیاری از زمینه ها هنوز اشباع نشده است؛ بنابراین سرمایه گذاری در این استان با برد همراه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از از اصفهان، مسعود صرامی با بیان اینکه کشورهای در حال توسعه فرصت خوبی برای سرمایه گذاری هستند، ادامه داد: وسعت دید مسوولان باید بیشتر شود و خود اصفهانی ها هم از ایجاد شایعه در خصوص سخت بودن سرمایه گذاری در اصفهان بپرهیزند؛ چراکه سرمایه گذاران به دلیل فرصت های موجود و بازار غیراشباع، در اصفهان می توانند بسیار موفق باشند.

صرامی با بیان اینکه اگر با هم انسجام داشته باشیم، می توانیم سرمایه های زیادی را جذب کنیم، تاکید کرد: اصفهان باید دروازه های خود را بر روی سرمایه گذاران بگشاید و نشان بدهد که برای سرمایه گذاری شهر امنی است.

صرامی اضافه کرد: برای حل موانع سرمایه گذاری، باید سازمان حمایت از سرمایه گذاری ایجاد کنیم، و این سارمان قدرتی داشته باشد که سایر مجموعه ها نتوانند با مصوبات آن مخالفت کنند.

وی پیگیری رفع چالش های نظام مالیاتی را از وظایف خانه صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: متاسفانه فشار پرداخت نشدن مالیات از سوی سایر بخش ها، بر دوش تولیدکننده می افتد و نتایجی مانند تعطیلی و تعدیل نیرو را به همراه می آورد.

وی با اشاره به لزوم همکاری ادارات در جذب سرمایه ها به اصفهان، گفت: وزارت اقتصاد و دارایی باید به سهم خود در رونق سرمایه گذاری در استان اصفهان کمک کند، مثلا اگر شورای شهر مصوب می کند که هتل سازی در اصفهان معاف از مالیات است، اداره دارایی در این زمینه همراهی کند.

صرامی با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما به سرمایه گذار، سرمایه دار اطلاق می شود، اظهار کرد: از خانه صنعت و معدن می خواهیم در خصوص سهولت استفاده از سرمایه برون مرزی، پژوهش های لازم را انجام دهد.  

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.