وزرای دولت یازدهم در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی به شهرستانهای این استان سفرمی کنند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: همزمان با سفر یک روزه ریاست جمهوری به استان (یکشنبه 24خردادماه) 7شهرستان دیگر استان نیز پذیرای وزرا ، مشاوران و نمایندگان رئیس جمهور هستند.

علی نیا افزود: براساس برنامه پیش بینی شده، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان مانه و سملقان می رود.

مهندس ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به شهرستان های گرمه و جاجرم خواهد رفت.

حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، میهمان شیروانی هاست.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهرستان فاروج را بازدید می کند.

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات به شهرستان اسفراین می رود و حجت الاسلام یونسی دستیار رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی میهمان مردم شهرستان راز و جرگلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزرا ، مشاوران و نمایندگان رئیس جمهور در این سفر برای بازدید از برخی طرح ها، دیدار مردمی و دریافت مشکلات مردمی در شهرستان های استان حاضر می شوند، تصریح کرد: پس از جمع بندی و ارائه مشکلات و نکته نظرات به رئیس جمهور، در صورت لزوم در جلسه شورای اداری استان هم مطرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در این سفر قرار است عملیات اجرایی طرح راه آهن اسفراین بجنورد شیروان در 5 قطعه و طرح توسعه مجتمع پتروشیمی خراسان آغاز شود و 4 هزار و 800 واحد مسکن مهر استان هم به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بجنورد ، وزرا ، میزبان ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.