رییس شورای اسلامی شهر اهرگفت: عملیات مسیرگشایی گذر موجود 8 متری مشهور به “باغلارآراسی” در این شهرآغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسنعلی قهرمانفرد  افزود: متعاقب تعریض و مسیرگشایی های صورت گرفته از ابتدای سال جاری، عملیات مسیرگشایی گذر موجود ۸ متری مشهور به "باغلارآراسی”، تعریض و اقدامات لازم جهت  تبدیل  آن  به خیابان ۲۴ متری به طول ۶۰۰ متر از پل مقاومت تا پل رودخانه اهرچایی انجام می شود.

قهرمانفرد، هدف از این مسیرگشایی را  اتصال خیابانهای جنوبی شهر به کمربندی جنوبی شهر ذکر کرد .

وی همچنین از نصب صندوق ارتباط مستقیم با شهردار اهر خبر داد.

 رییس شورای اسلامی شهر اهرگفت:این صندوق هابه منظور دریافت سریعتر انتقادات و پیشنهادات مردم راه اندازی و به صورت ارتباط مستقیم با شهردار نصب و به آن ها رسیدگی می شود.

قهرمانفرد افزود: در طول روز شهروندان خواسته‌ها و انتظارات متفاوتی از شهرداری دارند و راهی جز ارتباط با این مجموعه را ندارند به همین جهت  به منظور تسهیل ارتباط آسان و سریع شهروندان با مسئولان واحدهای مختلف شهرداری نسبت به راه‌اندازی کانال‌های ارتباطی مختلفی اقدام کرده است.

همچنین همشهریان عزیز میتوانن با سامانه تلفنی 137، سامانه پیامک 1000426137، پست الکترونیک info@aharcity.ir و نصب صندوق ارتباط مستقیم با شهردار  مقابل ساختمان شهرداریی مرکز و مناطق  در راستای تکریم ارباب رجوع, می توانند نظرات خود در مورد تمام مجموعه شهرداری را اعلام نمایند.
 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.