کتابخانه عمومی ابرار و تخصصی ورزش و سلامت بیش از 3 هزار جلد کتاب و نشریات روز کشور در زمینه ورزش و سلامت، بهداشت و تغذیه، فیزیولوژی ورزشی و آسیب شناسی، رژیم درمانیارائه می دهد.

بیش از 3 هزار جلد کتب اختصاصی ورزشی و سلامتی در کتابخانه ابرار اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، ملوک پسته بیان کرد: کتابخانه عمومی ابرار و تخصصی ورزش و سلامت با هدف ارتقا سطح مطالعه و هدفمند شدن و افزایش سطح مطالعاتی شهروندان در سال 1389 تاسیس و شروع به کار کرد.

وی افزود: هم اکنون این کتابخانه با 6 هزار جلد کتاب که حدود 2 هزارجلد کتاب عمومی و 3 هزار جلد کتب اختصاصی ورزشی در زمینه های ورزشی و تربیت بدنی، فیزیولوژی ورزشی و آسیب شناسی، رژیم درمانی، بهداشت و تغذیه، راهکارهای مبارزه با بیماری های خاص، فنون آشنایی با رشته هی گوناگون ورزشی و هر آنچه مربوط به این علم و رشته می باشد را به علاقه مندان ارائه می دهد.

رییس کتابخانه عمومی ابرار و تخصصی ورزش و سلامت بیان داشت: همچنین این مرکز با افزایش و آماده سازی ماهیانه حدود 250 جلد کتاب در حل و توسعه و ارتقا منابع کتابخانه ای و خدمات رسانی به مراجعین است.

وی افزود: بخش نشریات اینکتابخانه با در اختیار گذاشتن نشریات ورزشی روز کشور و نشریات عمومی رسمی کشور و استان، فعالو پاسخگونیاز مخاطبین است.

ملوک پسته همچنین افزود: با توجه به اینکه امروزه دنیای دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته است به زودی با آماده سازی سی دی ها و فایل های جدید پی دی اف ورزشی در این بخش نیز آماده خدمت رسانی گسترده تری هستیم.

وی بیان داشت: به زودی با راه اندازی سیستم باز کتابخانه ای و دسترسی راحت تر مراجعین به کتب مورد نیازشان، برنامه های جنبی گوناگونی مانند دعوت از نویسندگان بزرگ ورزشی، ایجاد باشگاه های ورزشی، نشست های هفتگی با بزرگان ورزشی و آموختن تجربیات مفید آنها، بازدید از هیدت ها و باشگاه های مطرح استان، برپایی نمایشگاه های کتب ورزشی، مشاوره سیر مطالعاتی کتب ورزشی، تعامل و هماهنگی با دانشکده های تربیت بدنی در اجرای برنامه های مشابه ورزشی و چندین برنامه تکمیلی دیگر در نظر داریم که در آینده ای نزدیک شاهد ارائه آن به شهروندان هستیم.

ملوک پسته تصریح کرد: ورزش در درمان بیماری های نظیر افسردگی و نیز بر حافظه تآثیر می گذارد، ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

رییس کتابخانه ابرار تاکید کرد: هر کس می تواند با مطالعه کتابهای سلامت و ورزش آگاهی خود را در خصوص ورزشهای مختلف و تاثیر آن، انواع رژیم درمانی و آگاهی از بیماریها افزایش دهد.

علاقه مندان برای استفاده از امکانات این کتابخانه می توانند به خیابان توحید، ابتدای خیابان مهرداد شرقی، کوی مهرگان کتابخانه ابرار و تخصصی سلامت و ورزش مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 36266855 تماس حاصل نمایند.  

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کتب ، ورزشی ، کتابخانه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.