یک منبع مطلع در وزارت امورخارجه گفت: خبر آسوشیتدپرس مبنی بر صدور رای دادگاه برای دو مامور عربستانی خاطی فرودگاه جده صحت ندارد.

خبر آسوشیتدپرس پیرامون دو مامور عربستانی فرودگاه جده صحت ندارد
یک منبع مطلع در وزارت امورخارجه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه خبر منتشر شده توسط آسوشیتدپرس مبنی بر اعلام رای دو مامور خاطی در فرودگاه جده اظهارداشت: خبر آسوشیتدپرس پیرامون صدور رای دادگاه برای دو مامور عربستانی خاطی فرودگاه جده صحت ندارد.

گفتنی است؛ آسوشیتد پرس مدعی شده بود که بنا به گفته‌های یک مقام امنیتی عربستان که نمی‌خواسته نامش فاش شود، بالاخره حکم دو مأمور متجاوز سعودی صادر شد.

بر اساس خبر آسوشیتدپرس، این دو مأمور سابق فرودگاه جده، به خاطر انجام عمل شنیع در مواجهه با دو نوجوان ایرانی که زائر بیت‌الله الحرام بوده‌اند، هر کدام به سپری کردن 4 سال در زندان و تحمل 1000 ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

این مقام امنیتی گفته که این حکم امروز به متهمان ابلاغ شده ولی هنوز به صورت رسمی با رسانه‌ها در میان گذاشته نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود که حکم شرعی اسلام رو هم زیر پا میگذرد ومی خواهد بااین کار های زشت کلید داره خانه خدا بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
به نظر من حج رو ما هم باید تحریم کنیم اخه به چه قیمتی باید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
این ها ماموران امنیتی عربستان هستند و به دستور خانواده ال سعود یهودی الاصل اینکار را انجام داده اند و دور از انتظار نیست که چنین حکمی صادر شود
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
اگه اینطور باشه دیگر هیچ امنیتي نداريم..
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
ال سعود که به سقوط نزدیک هست باید تاوان این بی حرمتی را بدهد و خونهایکه امروز در یمن و سوریه و عراق و لبنان و بهرین و قدس شریف میدهد را نیز باید بدهد،لعنت خدا بر ال سعود داعشی. مرگ بر امریکا و اسراییل جعلی.
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۲۳:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
فوقش همین اندازه رای میدن و البته اجرا هم نمیشه.عربستان روزانه داره چند صد نفر شیعه رو توی یمن میکشه اونوقت میاد و برای دو نفر ماموری که باعث آزار دو نفر شیعه شده حکم سفت و سخت صادر میکنه؟تازه بکنه هم فقط در ظاهر است مطمینا اجرا نمیکنه.
آخرین اخبار