اصفهان؛

دستگيري سارقان بانک مسکن سپاهان شهر اصفهان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان گفت: سارق مسلح كه امروز(چهارشنبه) از بانك مسكن سپاهان‌شهر سرقت كرده بودند، پس از درگيري با عوامل انتظامي در كمتر از 15 دقيقه دستگير شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ شهریاری گفت: ساعت 9 و 28 دقيقه صبح امروز، 4 سارق مسلح به سلاح‌هاي كلاش و كُلت، وارد بانك مسكن سپاهان ‌شهر شدند و با تهديد كارمندان بانك اقدام به سرقت 215 ميليون تومان وجه نقد كردند.

وي افزود: به محض ورود سارقان به بانك، عوامل انتظامي مطلع شده و ظرف 3 دقيقه گروه ضربت نيروي انتظامي وارد عمل شد و نسبت به مسدود كردن خيابان‌هاي اطراف بانك اقدام كرد.

وی ادامه داد: در اين عمليات، در يك درگيري متقابل و مسلحانه از سوي سارقان به ماموران نيروي انتظامي تيراندازي شد و در اين درگيري كه 12 دقيقه به طول انجاميد 2 نفر از سارقان زخمي شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بيان اينكه كل مدت عمليات 15 دقيقه زمان برد، تصريح كرد: اشراف كامل و جامع پليس به منطقه عمليات، موفقيت صد درصدي نيروي انتظامي را به دنبال داشت و هر 4 سارق مسلح دستگير شدند.

وي افزود: اين سارقان در اعتراف اوليه به 8 فقره سرقت مسلحانه در استان اصفهان اعتراف كردند كه سرقت مسلحانه پست بانك بهارستان هم كه هفتم خردادماه رخ داد، توسط همين باند صورت گرفته بود.

در بازرسي از منزل متهمان، 2 قبضه سلاح كلت و تجهيزات انفرادي از جمله دستبند، كلاه و دستكش كشف و ضبط شد.


انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
دورود بر محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب که با اقتدار قوای نظامی و انتظامی کشور را در حد اعتلا و عالی مدیریت نمود و امروز شاهد قدرتمندترین کشور خاورمیانه و با ثبات ترین امنیت داخلی را در کشور داریم خدا را سپاس بر این نعمت واقتدار اللهم احفظ قایدنا الخامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
درود بر شیردلان نیروی انتظامی. ما آرامش خود را مدیون زحمات شما هستیم . سالم و پایدار باشید
Iran (Islamic Republic of)
كار گزاران مخابرات خراسان رضوي
۰۸:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
افرين بر غيورمردان نيروي انتظامي
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۱:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
درود بر افسران و درجه داران مخلص نیروی انتظامی / واقعا سخت ترین کارا رو همین افراد انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
مجيدM
۲۰:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
نيروى انتظامى تشكر از جانفشانى شما عزيزان