محمد جواد رضایی کشتی‌گیر قمی زمستان سال گذشته در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور درخشان ظاهر شد و در جام بین‌المللی یادگار امام نیز عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا مشخص شد و محمدجواد رضایی در کشتی فرنگی تنها نماینده استان قم در این دوره از رقابت‌ها است.

تیم ملی کشتی فرنگی با درخششی که در دوره قبلی این مسایقات در اردیبهشت سال 93 تایلند بدست آورد که با عنوان نائب قهرمانی همراه بود برای کسب موفقیتی دیگربرای تیم های کشتی ازاد و فرنگی عازم کشور هند شدند.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های 2015 قهرمانی آسیا تهران را به مقصد دهلی نو پایتخت هندوستان ترک کردند تا از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی بیست و دوم خرداد ماه برای کسب مقام های برتر وارد رقابت با حریفان شوند.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 21 تا 24 خرداد ماه به میزبانی شهر دهلی نو کشور هند برگزار می‌شود و محمدجواد رضایی برترین فرنگی‌کار وزن 46 کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف رقبای خود می‌رود و امید زیادی به موفقیت وی در مقابل حریفان و کسب مدال خوش‌رنگ از مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.