نژاد فلاح:

اولین خریدمان سید جلال حسینی است

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است به همین خاطر تصمیم گرفتیم اولین خریدمان برای پرسپولیس وی باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد حسین‌نژاد در پایان جلسه با سید جلال حسینی اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که سید جلال حسینی برای حل مشکل مالیاتی خود به باشگاه پرسپولیس نیامده بود چرا که این مشکل او به باشگاه دیگر مربوط می‌شود.

اولین خریدمان سید جلال حسینی است

وی بیان کرد: شک کنید که سید جلال حسینی فصل آینده به پرسپولیس خواهد آمد چرا که پرسپولیس خانه اول و آخر سید جلال حسینی است و به طور کلی نیازی نبود با وی در خصوص مبلغ قرارداد صحبت کنیم چرا که دل و روح و روان او با پرسپولیس است و هیچ چیزی مانع از آمدن این بازیکن به پرسپولیس نخواهد شد.

نژاد‌فلاح تصریح کرد: هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که سید جلال زودتر از اینها به باشگاه پرسپولیس بپیوندد و قسمت اعظم جلسه امروزه ما مربوط به تیم بود نه سید جلال.

وی افزود:سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است، وی گذشته هم در پرسپولیس بازی کرده و شرایط این تیم را به خوبی می‌داند، با قدرت سعی می‌کنیم فصل آینده تیم قوی و خوبی را ببندیم و برای این مساله هم با اولین بازیکنی که وارد مذاکره کردیم سید جلال حسینی بوده و امیدوارم هفته آینده قرارداد با او امضا شود و مطمئن باشید که بین ما و این بازیکن هیچ اختلافی وجود ندارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: امیدوارم پا قدم حسینی که با حضورش در هرتیمی باعث قهرمانی شده برای تیم پرسپولیس هم خوش یمن باشد و باید بگویم با توجه به اینکه حسینی بازیکن بزرگ و پیشکسوتی است به همین خاطر تصمیم گرفته اولین نفری باشد که با او وارد مذاکره می‌شویم و ترجیح دادم اولین خرید مال یک بازیکن بزرگ باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار