به نوشته رسانه‌های خبری در اروپا بعد از ماجرای فساد در فیفا حالا باید رسوایی را در فوتبال انگلیس دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت وست اینفورمیشن با ارایه تحلیلی اعلام کرد که ادامه فساد و رسوایی فیفا را باید در فوتبال انگلستان دنبال کرد جائیکه فقط دو باشگاه فوتبال مجهز به صندلیهای چرخ‌دار برای هواداران ناتوان و معلول می‌باشد.

اتفاق بسیار عجیبی که از نظر این رسانه‌ خبری وخیم قلمداد می‌شود این است که ثروتمندترین باشگاه‌های حاضر در دنیا که پیروزیهای بسیاری در عرصه بین‌المللی کسب کرده‌اند قوانین را نقض می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به باشگاه منچستریونایتد اشاره کرد که طی سالهای مختلف موفق به کسب پیروزیهای بسیار زیادی شده است مشکلی که در این باشگاه در این موضوع وجود دارد را باید فقط و فقط در ریشه آن جستجو کرد.

خیلی سخت است اگر حضور هواداران معلول در استادیوم غیر ممکن شود و این مسئله با ماجرای گری‌تامپسون ورزشکار انگلیسی دارنده مدال طلای رقابتهای پاراالمپیک بعد از رونمایی ده‌ها ایمیل از افراد ناتوان و معلول که امکان حضور در استادیومها را به عنوان هوادار ندارند و محکوم کردن آن توسط رسانه‌های خبری مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

 این ورزشکار  به تازگی در وبلاگ خود با ابراز خستگی از بهانه همیشگی که به بحث منابع مالی مربوط می‌شود با لحنی طعنه‌آمیز این طور نوشت: واقعا؟ من عذر خواهی می‌کنم فراموش کرده بودم که منابع مالی در فوتبال برای سامان دهی این وضعیت وجود ندارد!!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار